חידוש מגרשי ספורט

חידוש וציפוי מגרשי ספורט
מתעניין במידע על חידוש מגרשי ספורט? שואף להפוך את מגרש הספורט שבבית הספר שלך, בשכונה שבה אתה מנהל את ועד הבית או במרכז הקהילתי תחת ניהולך לפנינה שתמשוך אליה קהלים רבים? כאן תוכל ללמוד הכל על חידושי מגרשי הספורט מכל הסוגים! בחברת י.ש.ע. עבודה עברית יערכו עבורך צביעת מגרשי ספורט ושיפוצם באופן יעיל ומהיר. מה נדרש כדי להשיג מטרה זו? הבה ונראה: 

שתילת דשא סינטטי
הדשא הסינטטי מיועד למגרשי כדורגל בעיקר ומטרתו ליצור דשא נוח למשחק, וקל לתחזוקה שוטפת. עלות התקנתו זולה, וכך גם עלות אחזקתו, שחוסכת לכם חצי מהמחיר לו הייתם מציבים במגרש דשא אמיתי. בנוסף, דשא סינטטי מכסה את השחקנים מפני אלרגיות, בהשוואה לדשא רגיל - ישנה אוכלוסייה לא מעטה שחשופה לאלרגיות מצדו. הדשא הסינטטי של חברת י.ש.ע. עבודה עברית מתאים לחידוש כל סוגי המגרשים ויכול להשתלב ביעילות ובקלות גם במגרש שלך.

צביעת מגרשי ספורט
הליך חשוב, בייחוד בענפי הכדורגל, הרוגבי והבייסבול. במגרשים מעין אלה, בהם הדשא הוא שמהווה את משטח המגרש – הצבע עשוי לדהות מהר יותר מאשר במגרשים על משטח ישר – כמו מגרשי כדורסל או כדוריד. צביעה חדשה תדגיש את קווי הנבדל, הפנדל, ה- OUT והקרן ותייפה את המגרש מבחינה חיצונית. חשוב לערוך צביעה בפרקי זמן קצרים וליהנות ממגרשים אטרקטיביים כל ימות השנה.

התקנת תאורה מתקדמת
הליך חשוב בכל קנה מידה: התקנת תאורה מתקדמת במגרש הספורט תשמש אותו גם בלילה. במידה ומדובר במגרש פנימי, בתוך אולם, ניתן להתקין יותר אופני תאורה ולהשביחה באופן אופטימלי ביותר. באמצעות חברת י.ש.ע. עבודה עברית ניתן להתקין אמצעי תאורה מתקדמים עבור כל סוגי המגרשים במסגרת הליך חידוש מגרשי ספורט.

קבלת וציפוי מגרש חדש שלא הכרתם
בסופו של הליך החידוש, ולאחר שהילדים ציפו למגרש שהושבת לזמן ארוך, הם יזכו למגרש שלא הם ולא אתם בתור ההורים והמחנכים שלהם – הכרתם קודם לכן: מגרש חדש, בוהק ובעל ברק. מגרש עם תאורה שטרם נראתה כמוה, וקווים צבועים למשעי.

אטימת סדקים:
ציפוי אקרילי: סימון: 
מהרו והזמינו עבודת חידוש מגרשי ספורט מחברת י.ש.ע עבודה עברית!
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק