סימון מגרש כדורגל

סימון ממגרש כדורגל או כדורסל


 
מעוניינים לחדש ולבצע סימון למגרשי כדורגל המיושנים? אם גם אתם כבר מתקשים למצוא את הגבול בין המגרש לאזור ה- OUT או הקרן, ולא יודעים להצביע בדיוק על קו חצי המגרש, קרוב לוודאי שישנה בעיה בסימונים. במקום להרבות במשחקים עם חוסר ודאות, הזמינו שירות שיפוץ הכולל סימון מגרש כדורגל מהמסד ועד לטפחות: מפעולות החובה ועד לפעולות רשות הכוללות צביעה איכותית ומירוק המגרש. להלן נסקור את כל סוגי פעולות סימון מגרשי הכדורגל של חברת י.ש.ע. עבודה עברית בע"מ:

צביעה מחדש של הקווים בלבן
צביעה מחדש של קווי ה- OUT, והקרן, כלומר – קווי המתאר החיצוניים של המגרש. בנוסף, תתממש צביעה של רחבות השערים וקו חצי המגרש. במקביל, תתבצע צביעה של שערי המגרש. הפרויקטים יתבססו על הצבע הלבן, כמקובל במגרשי הכדורגל ברחבי העולם. ניתן להתרשם מפרויקטים שונים בהם ערכה חברת י.ש.ע. עבודה עברית צביעות מעין אלו באזור נתניה ומודיעין. בצביעות אלו שרטטה החברה את קווי המתאר של המגרשים, ומרחה שכבת פרמייר על האספלט על מנת ליצור משטח חלק המוכן לצביעה בצבעים המיועדים למגרש.

תוספות לסימון מגרש
במקביל לסימון מגרש כדורגל, מבצעת חברת י.ש.ע. עבודה עברית גם שיפוצים בתחום הפרמייר: הצבת שכבת החלקה המוכנה לעבודה עם צבע. לאחר מכן, היא צובעת את המגרש בצבעים שונים. במגרשים העשויים אבן – מקובל לצבוע את חלקיו החיצוניים של המגרש באדום בהיר ואת היתר בירוק ובלבן, בעוד שמשטר דשא זוכה לצביעה של הקווים, הרחבות וחצאי המגרשים בלבד בלבן.

חשיבות הימצאותו של מגרש מסומן
מדובר בחשיבות גדולה המאפשרת לכם נוחות בשעת המשחק, והקט
מגרש עם סימון מושלםנת אי הודאות ביחס לקווים השונים. חשוב לשחק במקום צבוע אשר בוצע בו סימון מגרש כדורגל – על מנת שלא יהיה מקום לספק במקרה בו התקבל OUT או יש לזקוף פנדל לזכות אחת מן הקבוצות.

שימוש בצבעי סימון איכותיים
איכותו של הצבע הלבן והצבע הצהוב הבוהק המשמשים לסימוני מגרשי כדורגל יוצאת מגדר הרגיל: בתור לקוחותיה של חברת י.ש.ע. עבודה עברית – תזכו במהרה למגרש משופץ ויפה, עם סימונים בורקים ואף זוהרים במידת מה.
 
למה להסס כשאפשר במהירות ובחיסכון לקבל מגרש מרהיב? מהרו והזמינו סימון מגרש כדורגל
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק