מגרש ספורט

חשיבות הסימון במגרשי
ספורט





 
מגרשי ספורט בהם מבצעים את הפעילות הספורטיבית זקוקים לדברים רבים, אחד הדברים החשובים בהם הוא סימון נכון ואיכותי של המגרש. מגרש טניס, כדורסל, כדורגל או לצורך העניין כל מגרש ספורטיבי אשר לא סומן נכון למעשה לא ניתן לבצע בו כל ספורט והוא עומד כפיל לבן שאין מה לעשות עמו. תארו לכם שכל ההשקעה הכספית שהשקיעו במגרש טניס יורדת לטמיון רק בגלל סימון לקוי שאינו מאפשר לשחק ולהנות מהמגרש ומיתרונותיו. לכן סימון במגרשי ספורט הוא מסוג הדברים שאם עושים אותן נכון אזי כל המעורבים מרוויחים.

על מה יש להקפיד בסימון המגרש?

לא די בסימון אלא יש לבצעו באופן נכון וחכם. הסימון צריך להיות עמיד בגשם, תחת השמש הקופחת, עמיד תחת שחיקה מתמדת של הליכה, ריצה וכל פעילות אחרת המתבצעת עליו. סימון נכון וצביעה של מגרשי ספורט צריך להתבצע על משטחים שנבנו כראוי, שהותאמו לסוג הפעילות הספורטיבית ותקופתית מומלץ גם לחדש את סימון המגרש. ככל שהעבודה נעשתה במקצועיות ובחומרים איכותיים, הרי שבין חידוש לחידוש יעברו חודשים ולעיתים גם שנים. לכן, מומלץ לבחור את החומר האיכותי ביותר ולחסוך מעצמכם טרחה ודאגות לסימון מדי מספר חודשים.

עבודה עברית – מקצועיות זה אנחנו

מגרשי ספורט הם המומחיות של עבודה עברית, אנו עוסקים בצביעת מגרשי ספורט, בסימונם, בהכשרת הקרקע לצביעה, בהתקנת תאורה מתאימה למגרשים מגוונים, אנו אף מייצרים מתקני ספורט העומדים בתקנים מחמירים ובהחלט מבינים את כל הצרכים המהותיים של לקוחותינו, כמו גם את החשיבות הגדולה שיש לסימון מגרשים נכון. אנו עושים הכול בכדי שהצביעה, הסימון וכל עבודה אחרת כולל התקנת דשא סביב המגרש או מעליה תתבצע באיכות הגבוהה ביותר ולא פחות חשוב בתיאום עמדות עם מזמין העבודה. אנו נשמח לייעץ ולהדריך אתכם מתוך ניסיון ארוך שנים, בבחירת החומרים הנכונים למגרש שלכם, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם.
אנו מבינים את הצורך בשירות יעיל,  ועל כן, חשוב לנו לתת מענה מהיר ואופטימאלי לכל אחד מן הלקוחות שלנו. התקשרו עוד היום לעבודה עברית בטלפון 03-6511331 ותזכו להצעת מחיר ולעבודה המקצועית ביותר שניתן למצוא בתחום הקמת, צביעת וסימון מגרשי ספורט.
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק