הקמת מגרשי ספורט

בניית מגרשי ספורט - במה זה כרוך?


הקמת מגרשי ספורט הינה עסק סבוך ומורכב הדורש תכנון מוקדם וחשיבה על פרטים רבים. בהקמת מגרשי ספורט עלינו להחליט מה יהיה גודל המגרש, עלינו להתחשב בתקציב שעומד לרשותנו, האם מומלץ לשלב דשא סינטטי או שמא טבעי? באילו חומרים להשתמש לציפוי המגרש, איזו תאורה תותקן עליו, אילו מתקני ספורט ישולבו  וגם מי יבצע את ההקמה.
בעוד שבהכנת התשתיות לא נתקלים לרוב בבעיות מיוחדות הרי שדווקא לאחר הקמת המגרש רבים מזניחים חלק חשוב מאוד בתקינותו של המגרש. חלק זה הוא כמובן סימון המגרש, לאחר שבנייתו של המגרש הסתיימה, הרי שאין סיכוי שניתן יהיה לעשות בו שימוש אם הסימון שבו אינו תקין או אינו קיים. כפי שלא נרצה להיכנס לבית ללא צבע, כך אין מגרש ספורט שימושי ללא סימון.
חשוב לזכור כי לא די בכל סימון, יש להתחשב בסוג הצבע שמשתמשים, יש לעשות זאת באופן מדויק וכמובן על פי התקנים והחוקים של כל משחק ומשחק. סימון מרושל ידיר את רגלי שחקני הספורט מהמתקן ויוביל לכך כי המגרש החדיש יישאר שומם וללא שימוש. מה שכמובן יגרום למפח נפש גדול לאור ההשקעה הרבה שהושקעה בהקמתו.

 

חברה לבניית מגרשי ספורט ולסימון מגרשים

רצוי כי הקמת מגרשי ספורט תעשה על ידי חברה המתמחה בכך, אשר צברה ניסיון רב בתחום כמו גם בסימון של מגרשי ספורט חדשים או קיימים. מומלץ לוודא כי החברה משתמשת באספלט איכותי וייעודי לכל מגרש, בצבעים עמידים לאורך זמן, במתקני ספורט העומדים בתקנים מחמירים, בתאורה איכותית ומתאימה ובצבעים אשר אינם נשחקים לאחר מספר חודשים תחת קרני השמש, וכמובן מומלץ להיוועץ בנוגע לאפשרויות העומדות בפניכם ולשקול את הבעד והנגד. זכרו – זול לא בהכרח אומר חסכוני ועמיד לאורך זמן.
חברת י.ש.ע עבודה עברית צברה ניסיון רב בתחום הקמת מגרשי ספורט וסימון המגרשים והינה החברה המובילה בארץ בתחום זה. עם י.ש.ע. עבודה עברית אתם הולכים על בטוח ומבטיחים כי סימון המגרש ייעשה בצורה האיכותית, המקצועית ביותר ובהתאם ללוחות הזמנים.

 

לבניית מגרשי ספורט צרו קשר עוד היום בטלפון 03-6511331 ונשמח לעמוד לשירותכם. 




 





 
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק