ציפוי מתקני ספורט

חידוש מתקני ספורט
 

מה החשיבות של חידוש מתקני ספורט?

מתקן ספורט של שער סל משולב
 




ציפוי מתקני ספורט הוא חלק הכרחי במגרשי ספורט והוא הכרחי לתקינותם של המגרשים. בכדי ששחקנים יוכלו לשחק עליהם ללא תקלות, יש חובה לבצע אותו באופן מושלם. מגרש אשר יהיה ללא ציפוי ראוי ומותאם לסוג המשחק, כמו גם ביצוע עבודה חובבנית ללא הקפדה על נהלים - יהיה למעשה בלתי שמיש ואף מסוכן לספורטאים המתאמנים עליו. ציפוי בלתי תקני יכול להוביל לפציעות חמורות ומיותרות ומהווה סכנת נפשות למשתמשים בו. לכן, אם חיי המתאמנים כמו גם הנאתם חשובה לכם – יש להקפיד על אופן הציפוי, החומרים שבהם נעשה שימוש וכן כי העבודה מתבצעת על ידי מקצוענים אשר מכירים את התחום מלפנים ומאחור ומנוסים בה.
 בסקט מקצעוי מתקן ספורט

אילו סוגי ציפויים קיימים?

כאשר ניגשים אל ציפוי מתקני ספורט הרי שיש משמעות עמוקה לכך שסוג הציפוי יהיה מותאם לסוג המגרש. כך לדוגמא הרבה ממגרשי הספורט זקוקים לציפוי אקרילי ייחודי אשר צריך להיעשות במקצוענות מוחלטת. לרוב, לצד הציפוי יש לבצע פעולות שיפוץ נוספות כגון חידוש המגרש מה ששוב מחייב שהעבודה תעשה על ידי מקצוענים אשר מנוסים בעבודתם. אחד הדברים עליהם יש להקפיד הוא תכנון מוקדם של העבודה - טרם תחילת העבודה, מגרשים כמו גם מתקני ספורט חייבים לעבור בחינה מדוקדקת ויסודית במגוון רמות כגון תקינות ואחידות המשטח אותו מצפים, התאמת המשטח והכנתו לסוג המשחקים המתקיימים במגרש כמו לחומר הציפוי, התאמת הצבעים לציפוי, תיאום עמדות עם מזמין העבודה ועוד.
 

מה מייחד את עבודה עברית בתחום הציפויים?מתקני ספורט - שער קטרגל איכותי

עבודה עברית עוסקת מזה שנים רבות בבנייה ובציפוי מגרשי ספורט, בסימונם, בהתקנת תאורה ייעודית עליהם וכן בהצבה והתקנת מתקנים כגון סלים ושערי כדורגל. אנו מכירים את העבודה על בוריה ומיסודה ועל כן, כל עבודה שאנו נדרשים לבצע, יילקחו בה בחשבון כל הפרמטרים החשובים שמרכיבים מגרש תקני, בטיחותי ומרהיב לעין. החומרים בהם אנו משתמשים לציפוי המגרשים הם מן האיכותיים ביותר בעולם – נעשה שימוש ראשית כל בחומר המקשר בין הבטון לציפוי האקרילי – הפריימר אשר מחזק את עמידות הצבע וחוסך לכם צביעה מחודשת מדי כמה חודשים וכמובן בצבעים עמידים לאורך זמן הן בתנאי מזג האוויר והן בחללים סגורים כגון מתקני ספורט.
בין הלקוחות הרבים והמרוצים שלנו ניתן למצוא מגוון רחב של עיריות וגופים ציבורים, אתם מוזמנים להצטרף אליהם ולפנות אלינו בטלפון 03-6511331 בכדי לזכות במגרש מושלם. 

 
 

 
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק