ציפוי מגרש ספורט

ציפוי מגרש ספורט



 
ציפוי מגרש ספורט היא פעולה אטרקטיבית עבור כל סוגי מגרשי האספלט. הליך הציפוי הופך את קרקע האספלט לקרקע פרמייר: חומר המהווה משטח שצורתו החיצונית חלקה למשעי, בשונה מהאספלט המחוספס דמוי הפסיפס. הפרמייר מאפשר חלקות אשר קיימת רק במגרשי ספורט ועליה ניתן לעצב את המגרש בצבעים המתוכננים או בצבעים אשר מכתיבים התקנים של סוגי המגרשים השונים: כדוריד, קטרגל וכדורסל. לרוב, מדובר בצבעים לבנים או צהובים עבור מסגרת המגרש: קווי ה- OUT וצבעים לבנים עבור ה"בקבוק" במגרש כדורסל והרחבה במגרש קטרגל או כדוריד.
בנוסף לאלה, תוספת יפה יכולה להיות צביעת שטחי ה- OUT: השטחים אליהם נזרק הכדור כשהוא במצב OUT – בצבע אדום בוהק בעל יכולת לזהור קלות כשהוא חדש. ניתן להיכנס לאתר של עבודה עברית ולהתרשם מהעבודה על המגרש במודיעין, שם תוכלו לצפות בגוון מיוחד זה של אדום אשר נצבע על משטח הפרמייר.
מוזמנים לקרוא כאן מטה על הכנת הציפוי ועל הפיכת המשטח המצופה למגרש ספורט המוכן ומזומן לפעולה:

מלאכת ציפוי מגרש ספורט

מלאכת הציפוי כוללת הנחת שכבות הפרמייר על גבי האספלט, ובכך – הופכת שטח בית ספרי או נדל"ני פרטי לשטח בעל תשתית מוכנה למגרש ספורט. תשתית זו מסתמכת על משטח חלק באופן כה מובהק – שאפילו כביש שזה עתה נסלל לא יהיה חלק ברמה שכזו. הדבר מגיע כמעט לממדים של עץ מהוקצע בלקה. כאשר שכבת הפרמייר יבשה, היא מוכנה לפעולת הצביעה, היא הפעולה שתהפוך את תשתית המגרש למגרש מן המניין.

צביעת המגרש

צביעת המגרש תיעשה בהתאם לחוקי המשחק לו הוא מיועד: קטרגל, כדורסל או כדוריד. הצביעה תכלול תיחום של המגרש בקווי OUT, ציור רחבת כדורסל המכונה "בקבוק" וציור רחבות יעודיות של קטרגל וכדוריד בהתאם למידות שמציבים התקנים של ענפי ספורט אלו. חשוב לציין כי הצבעים איתם עובדים הם לבן וצהוב, כשהצבע השולט בכל רחבי המגרש בקירוב הוא הלבן, עם פסים צהובים בקצות המגרש על פי רוב.
אם גם אתם זקוקים לציפוי מגרש ספורט ולצביעתו באופן מקצועי ואיכותי, פנו עוד היום לחברת עבודה עברית
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק