דשא סינטטי - איכות מול מחיר

דשא סינטטי 



 
בין אם הנך רכז מחלקת תרבות וספורט ברשות מקומית או אחראי תחזוקת מגרש הספורט הבית ספרי,  בוודאי תהיו מעוניינים לשדרג את מגרשי הכדורגל שבתחום אחריותכם. רוב הסיכויים שגם אתם כבר אינכם יכולים להסתכל על הדו"חות התקופתיים שיש להגיש לממונה ובהם מופיעים מאות שקלים על תחזוקת הדשא הטבעי. דשא סינטטי כבר אומץ מזמן על ידי מיטב ערי העולם וביניהן ערי אירופה בעלות מסורת ארוכת שנים של כדורגל איכותי. רשויות מקומיות אלה בחרו לאמץ את הדשא הסינטטי ככלי יעודי למגרשי כדורגל.
זקוקים לעוד מידע בטרם תחליטו לחיוב? להלן מידע שיכול לסייע לכם בנוגע לדשא סינטטי, מחירו ויתרונותיו הרבים:

דשא סינטטי במחיר שחוסך לכם כל הזמן

מרגע שהוחלט להתקין דשא סינטטי במגרשי הכדורגל – נחסכו מאות שקלים על הוצאות גיזום והשקייה של הדשא הטבעי, כמו גם שתילת דשא חדש עקב בלאי. במקום זאת, בתשלום מופחת וחד פעמי תזכו גם אתם לדשא איכותי מבית י.ש.ע עבודה עברית בע"מ, דשא סינטטי מבית טוב שאינו מתבלה ונשאר שלם כל ימות השנה גם לאחר שימוש אינטנסיבי במגרש.

כיצד תזהו דשא סינטטי איכותי?

גם מבלי להיות שחקן כדורגל מקצועי, תוכלו לנבא את רמת המקצועיות של הדשא שבכוונתכם לצרוך. בדקו מהי צפיפות הסיבים למטר מרובע. ככל שנתון זה גדול יותר, ישנה צפיפות דשא גדולה יותר, מה שיוצר דשא נוח, איכותי ודומה ככל האפשר לדשא אמיתי ללא המינוסים הכרוכים בו: בלאי, אלרגיות וספיגת קרינת שמש. מחירו של דשא סינטטי יעלה ככל שהצפיפות תהייה גבוהה יותר ועדיין, המחיר יהיה שווה את החיסכון בתחזוקה השוטפת.

יתרונות נוספים לדשא הסינטטי

הדשא הסינטטי חסין מפני קרינת UV ויכול לעמוד בעומס שרבי רב כל ימות השנה. בנוסף, סיביו החדשים רכים ומאפשרים נוחות לכל באי המגרש. פרמטר חשוב נוסף הוא השינוי במיינדסט של שחקני הכדורגל המקצועיים. אם בימי העבר, בשנות השמונים והתשעים, הם התרעמו כאשר החליפו למגרש שלהם את הדשא לדשא סינטטי, וראו במהלך כקיצוץ של הרשות המקומית במפעל הספורט שלהם, כיום הם מעודדים בעצמם דשא סינטטי. הם הגיעו למסקנה שדשא טבעי מצריך תחזוקה, ועל כן מצריך אותם לעזוב לעתים את המגרש ולפנותו לחברות השקייה וגיזום שגובות מחירי עתק ומונעות פעילות מהקבוצה בשעת עבודתן. לעומת זאת, דשא סינטטי מאפשר להם לעבוד על המגרש כל השנה מבלי לחשוש מבלאי. העידוד בעת האחרונה נבע הן מההוזלה המשמעותית במחיר דשא סינטטי והן עקב יצירת דשא סינטטי בעל סיבים רכים למגע ובצפיפות גבוהה ונוחה.
לרכישת דשא סינטטי במחיר משתלם ובאיכות גבוהה, פנו עוד היום לחברת י.ש.ע. עבודה עברית, השאירו את פרטיכם כאן ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי!
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק