תאורה למגרשי ספורט

תאורה למגרשי ספורט



 
חושבים לרכוש תאורה למגרשי ספורט? בין אם אתם זקוקים לתאורה למגרש הספורט של בית הספר, המתנ"ס או מגרש הספורט העירוני עליו אתם אמונים – מידע זה נועד עבורכם, קוראים יקרים. כאן תמצאו מידע על מגוון גופי תאורה ענקיים אשר יאירו את כל רחבי המגרש. התאורה נועדה הן למגרשים באולם סגור – כמו מגרשי כדורסל, והן למגרשים באולם פתוח כמו מגרשי כדורגל. בואו לגלות מדוע תהיו זקוקים לתאורה בכל אחד מהמקרים ואלו פתרונות תאורה ניתן להציע לכם:

חשיבות התאורה במגרשי הספורט

כשמדובר באולם סגור, אין כלל נושא לדיון: אולם סגור אינו יכול להיות תקני ובהחלט אינו יכול להסתמך על אור שמש בלבד אלא יזדקק בנוסף גם להתקין תאורה נוספת. האולם צריך להיות מואר כל שעות היממה על מנת לספק את מלוא צרכי הנראות לבאיו: יש צורך להקים תאורה מרכזית לצד תאורת צד שמשמשת את האוהדים היושבים בספסלים.
במגרש ספורט הנמצא תחת כיפת השמים תהיו זקוקים לתאורה, אך צורתה מעט שונה: ראשית כל, באחת מפאותיו של המגרש בחלקו העליון יש להציב פרוז'קטור ענק של 9-12 גופי תאורה ריבועיים המאירים על כל רחבי המגרש. תאורה זו מספקת את החלק הארי של אירוח הקהל והשחקנים בלילה. בחברת עבודה עברית בע"מ תוכלו למצוא את גופי התאורה המתקדמים ביותר בשוק: מגופי תאורה עיליים למגרשים בית ספריים קטנים ועד תאורה למגרשי ספורט גדולים ומרכזיים ברמת העיר או המדינה. בנוסף לפרוז'קטור העילי, תזדקקו לתאורה על גבי ספסלי האוהדים על מנת להראות להם את דרכם אל המושבים וכן מחשש שהסתמכות על הפרוז'קטור העילי בלבד עלולה ליצור עמימות ונראות לא מספקת באזור הישיבה.

תאורה מתקדמת למגרשי הספורט

ניתן לאתר גופי תאורה מתקדמים בקבוצת עבודה עברית. תאורה זו משמשת עבור מגרשי ספורט והיא ייעודית לכל סוגי המגרשים: סגורים ופתוחים כאחד. אמצעי התאורה של עבודה עברית יתאימו עצמם למקרה שלך: חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע מטעם החברה בדבר רכישת תאורה למגרשי ספורט.
לקבלת מידע על תאורה למגרשי ספורט ניתן לפנות ל עבודה עברית באתר הבא!
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק